Przedszkolaki z Kotli uczyły się przedsiębiorczości

0
1163

W grudniu bieżącego roku w Przedszkolu Publicznym w Kotli zakończyła się realizacja projektu pod nazwą “Akademia przedszkolaka”. Celem projektu była nauka dzieci w wieku czterech do pięciu lat podstaw przedsiębiorczości poprzez udział w grach i zabawach. W ramach projektu zakupiono także zabawki, pomoce edukacyjne oraz sprzęt multimedialny. Cała wartość projektu wyniosła ponad 24 tysiące złotych. Kwota ta została pozyskana z budżetu Województwa Dolnośląskiego.

Przedszkolaki z Przedszkola Publicznego w Kotli w wieku od czterech do pięciu lat brały udział w projekcie pod nazwą “Akademia przedszkolaka”. W ramach tego projektu dzieci uczyły się postaw przedsiębiorczości. Ponadto w ramach realizowanych konspektów zajęć, dzieci uczestniczyły w wycieczkach między innymi do: sklepu, banku, zakładu fryzjerskiego, urzędu pocztowego oraz ośrodka zdrowia. Wszystko to po to zapoznać przedszkolaki z pracą w danym zawodzie. Dzieci miały także okazje spotkać się ze strażakiem, policjantem oraz kierowcą autobusu. Dodatkowo w listopadzie Wójt Gminy Kotla, Łukasz Horbatowski przekazał dzieciom zabawki i pomoce edukacyjne. Został także zakupiony sprzęt komputerowy i multimedialny składający się z laptopa, urządzenia wielofunkcyjnego, projektora wraz z rzutnikiem oraz telewizora LCD, DVD i radiomagnetofonu. Wszystko to zostało zakupione w ramach realizacji projektu pod nazwą “Akademia przedszkolaka”. Wartość tego projektu wyniosła ponad 24 tysiące złotych i w całości została przeznaczona na doposażenie przedszkola. Środki na realizacje projektu Urząd Gminy Kotla pozyskał z budżetu Województwa Dolnośląskiego. Dzięki takim zabawką jak: kącik zabaw kuchnia – restauracja, supermarket, warsztaty samochodowe, kącik fryzjerski, czy plansze tematyczne o zawodach i ich atrybutach, dzieci mogą poznawać zawody także podczas zabaw w przedszkolu. W grudniu zakończyła się realizacja tego projektu. Teraz przedszkolaki z Kotli będą mogły cieszyć się nowymi zabawkami i pomocami edukacyjnymi.