Natywny artykuł marketingowy – marketing treści

Content marketing to komunikacja marki z klientem wybiegająca poza standardowe ramy bezpośredniego przekazu reklamowego. Możemy w ten sposób zaznaczyć obecność marki w obszarach, których nasz klient nie postrzega jako reklamy, a jednocześnie wpłynąć na proces podejmowania przez niego decyzji zakupowych.

Oferowany przez nas Marketing treści (marketing natywny) stanowi przeciwieństwo artykułu sponsorowanego, ponieważ:

  • zawiera treści interesujące odbiorców,
  • tonem wypowiedzi artykuł natywny artykuł marketingowy przypomina rzetelny artykuł pisany przez niezależnego dziennikarza,
  • odbiorca treści (nasz potencjalny klient), zazwyczaj nie jest świadomy, że ma do czynienia z reklamą,
  • najczęściej taki artykuł zawiera aktywny link do strony klienta, który z jednej strony powoduje przejścia na stronę, a z drugiej strony wzmacnia pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarce Google
  • kreuje wizerunek firmy jako eksperta w danej dziedzinie

Dlaczego warto włączyć content marketing do działań marketingowych?

  • Ok. 50% Polaków używa skryptów blokujących reklamy jak AdBlock. Content marketing nie jest w żaden sposób szyfrowany i rozpoznawany przez AdBlock – tak więc trafimy z naszym przekazem do grupy odbiorców zniechęconych banerami
  • Banner blindness – to pojęcie, które mówi o przyzwyczajeniu się użytkownika do standardowych form banerowych i omijaniu ich wzrokiem. Marketing treści (natywny artykuł marketingowy) zdecydowanie nie zalicza się do standardowych form reklamowych, tym samym budzi większe zainteresowanie.

W ramach kampanii natywnego marketingu treści oferujemy kompleksowe podejście do tematu:

  • Stworzymy dla Twojej firmy odpowiednie treści (ePR, storytelling)
  • Umieścimy je w wartościowych, zbieżnych tematycznie oraz powszechnie znanych serwisach www.
  • Powstałe treści wypromujemy w serwisach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej i poznać ofertę marketingu treści (natywnych artykułów marketingowych) dla Twojej firmy?