Content marketing to komunikacja marki z klientem wybiegająca poza standardowe ramy bezpośredniego przekazu reklamowego. Możemy w ten sposób zaznaczyć obecność marki w obszarach, których nasz klient nie postrzega jako reklamy, a jednocześnie wpłynąć na proces podejmowania przez niego decyzji zakupowych.
Oferowany przez nas Marketing treści (marketing natywny) stanowi przeciwieństwo artykułu sponsorowanego, ponieważ:
- zawiera treści interesujące odbiorców,
- tonem wypowiedzi artykuł natywny artykuł marketingowy przypomina rzetelny artykuł pisany przez niezależnego dziennikarza,
- odbiorca treści (nasz potencjalny klient), zazwyczaj nie jest świadomy, że ma do czynienia z reklamą,
- najczęściej taki artykuł zawiera aktywny link do strony klienta, który z jednej strony powoduje przejścia na stronę, a z drugiej strony wzmacnia pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarce Google
- kreuje wizerunek firmy jako eksperta w danej dziedzinie
Dlaczego warto włączyć content marketing do działań marketingowych?
- Ok. 50% Polaków używa skryptów blokujących reklamy jak AdBlock. Content marketing nie jest w żaden sposób szyfrowany i rozpoznawany przez AdBlock – tak więc trafimy z naszym przekazem do grupy odbiorców zniechęconych banerami
- Banner blindness – to pojęcie, które mówi o przyzwyczajeniu się użytkownika do standardowych form banerowych i omijaniu ich wzrokiem. Marketing treści (natywny artykuł marketingowy) zdecydowanie nie zalicza się do standardowych form reklamowych, tym samym budzi większe zainteresowanie.
W ramach kampanii natywnego marketingu treści oferujemy kompleksowe podejście do tematu:
- Stworzymy dla Twojej firmy odpowiednie treści (ePR, storytelling)
- Umieścimy je w wartościowych, zbieżnych tematycznie oraz powszechnie znanych serwisach www.
- Powstałe treści wypromujemy w serwisach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych.