Pozycjonowanie SEO

Dzięki pozycjonowaniu celnie trafisz do swoich klientów

Ponad 20 mln Polaków szuka informacji w Google traktując je jako wiarygodne źródło. Większość z nich nie wie, że wyniki wyszukiwania w Google są wspomagane działaniami marketingowymi (pozycjonowaniem). Wykorzystaj tą nieinwazyjną formę reklamy i daj znaleźć się tym użytkownikom Google, którzy szukają Twoich usług lub produktów.

Zapytaj o ofertę dla swojej firmy

Zapytaj o ofertę dla swojej firmy

Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie

CZY POZYCJONUJEMY BEZPIECZNYMI METODAMI?
Nie istnieją w 100% bezpieczne metody pozycjonowania (niestety istnieją agencje, które przekonują klientów, że tak jest). Każde manipulowanie rankingiem Google (a więc pozycjonowanie), jest z definicji niezgodne z polityką Google. Google może nałożyć karę za każdą technikę pozycjonowania. Istnieją natomiast techniki pozycjonowania, które są spamerskie (bardzo narażone na kary od Google) i te które uchodzą za naturalne. Zdecydowanie jesteśmy zwolennikami naturalnych technik, które często łączymy z innymi działaniami jak ePR czy natywny marketing treści.

DLACZEGO POZYCJONOWANIE JEST SKUTECZNE.
Aż 76% osób korzystających z Google. wierzy w wyniki wyszukiwania i traktuje je jako wiarygodne źródło wiedzy. Ta forma reklamy nie jest postrzegana jako reklama, dodatkowo odpowiada na oczekiwania użytkownika i nie jest inwazyjna (jak np.: wyskakujące banery internetowe).

KIEDY MOŻNA SPODZIEWAĆ SIĘ EFEKTU POZYCJONOWANIA?
Zazwyczaj doprowadzenie strony do pozycji 1-10 (TOP10) trwa od 3-8 miesięcy w zależności od tego czy witryna jest nowa, jak duża jest konkurencja w danej branży itd.

DLACZEGO MY?
Jako agencja kreatywna istniejemy od 2006 roku, nieprzerwanie oferując skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Od 2011 prowadzimy sieć portali informacyjnych, tematycznych i branżowych – ich sukces oparty jest w dużej mierze na efektywnych technikach pozycjonowania. Obsługujemy znane brandy, spółki akcyjne, którym zależy na najwyższej jakości i efekcie świadczonych usług SEO. Każdego klienta traktujemy indywidualnie.

Planując pozycjonowanie musimy zwrócić uwagę na

  • Dobrze dobrane słowa kluczowe
    Słowa kluczowe (keywords) powinny pasować do intencji użytkowników i biznesu, który chcemy promować. Np.: deweloper budujący mieszkania w Warszawie nie powinien wybrać do pozycjonowania słów “mieszkania” czy “mieszkania na sprzedaż” – te frazy są zbyt ogólne. O takie frazy może zapytać ktoś kto szuka mieszkania na wynajem w Szczecinie – więc mija się to z grupą docelową przykładowego dewelopera. Odpowiedniejszymi słowami kluczowymi będą: “nowe mieszkania Warszawa”, czy “mieszkania Warszawa rynek pierwotny”. Dzięki temu mamy pewność, że budżet przeznaczony na pozycjonowanie będzie wydany optymalnie.
  • Duże zainteresowanie słowem kluczowym
    aby, wybrane do pozycjonowania słowo kluczowe zawierało istotną liczbę wyszukań. Dla produktów drogich, ekskluzywnych min. progiem zdecydowania się na słowo kluczowe może być 20 zapytań miesięcznie w Google, a dla tańszych produktów jak kosmetyki 500 zapytań miesięcznie (jak sprawdzić ile wyszukiwań ma dane słowo kluczowe? Google Keyword Planner)
  • TOP 10 – skuteczne wypozycjonowanie
    skuteczne wypozycjonowanie witryny na dane słowo kluczowe, aby ta znalazła się pomiędzy 1 a 10 pozycją w wynikach wyszukiwania (czyli na pierwszej stronie wyników). Jest to o tyle istotne, że średnio aż 96% użytkowników wyszukiwarek internetowych nie zagląda dalej niż na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.

W ramach pozycjonowania SEO prowadzone są dwa typy działań

  • Optymalizacja – działania onsite
    Optymalizacja, czyli działania na stronie tzw. onsite, które skupiają się na zmianach w kodzie źródłowym oraz odpowiednim przygotowaniu widocznej dla użytkownika treści strony (tekstu, zdjęć, video itd).
  • Linkbuilding – działania offsite
    Pozyskiwanie linków do serwisu (linkbuilding) zalicza się do działań offsite. W ramach tych działań umieszcza się w serwisach zewnętrznych linki prowadzące do naszej strony (mogą być to zarówno link w portalach, blogach jak i serwisach społecznościowych).

Spełnienie powyższych warunków przyniesie nam oczekiwane efekty w postaci odwiedzin na stronie – odwiedziny natomiast mogą przełożyć się na wzrost zapytań o produkty/usługi.