Artykuł sponsorowany

To świetna forma reklamowa do przekazania informacji o oferowanych usługach lub produktach w szerokim zasięgu popularnych portali w Okręgu Miedziowym.

Dlaczego warto je u nas zamówić?

Mamy w ofercie znane portale informacyjne z Okręgu Miedziowego, od lat docierające do mieszkańców Głogowa, Polkowic, Lubina i Legnicy – w cenach do 50% niższych przy zakupie bezpośrednim.

  1. Zaoszczędzisz zatem czas potrzebny na kontakt z pośrednikami.
  2. Otrzymasz świetne ceny (dostępne tylko dla klientów bezpośrednich).
  3. Doradzimy Ci w jakie treści, w jakich portalach i w jaki sposób publikować artykuły, aby przyniosło to Twojej firmie największe korzyści.

Sieć lokalnych portali informacyjnych w stałej ofercie

LOGO portalu Miedziak.info.pl Informacje & Wydarzenia Okręgu Miedziowego

Drugi najbardziej rozpoznawalny portal informacyjny regionu miedziowego.
12.700+ czytelników (Facebook: 3300+ Twitter: 440+)

Logo portalu TutajGLOGOW.pl Informacje & Wydarzenia powiatu głogowskiego Głogów Jerzmanowa Kotla Pęcław Żukowice

Czołowy portal informacyjny w powiecie głogowskim.
14.100+ czytelników (Facebook: 5800+ Twitter: 450+)

Logo portalu TutajPOLKOWICE.pl Informacje & Wydarzenia powiatu polkowickiego

Lokalny portal informacyjny z powiatu polkowickiego.
2.700+ czytelników (Facebook: 710+ Twitter: 150+)

Logo portalu TutajLUBIN.pl Informacje & Wydarzenia z powiatu lubińskiego

Lubiński portal informacyjny – informacje z powiatu lubińskiego.
3.400+ czytelników (Facebook: 1550+ Twitter: 210+)

Logo portalu TutajLEGNICA.pl Informacje & Wydarzenia z powiatu legnickiego

Lokalny portal chętnie czytany przez mieszkańców Legnicy i powiatu legnickiego.
4.800+ czytelników z okręgu miedziowego (Facebook: 2500+ Twitter: 260+)

Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany?

W artykule sponsorowanym skupiamy się na przedstawieniu mocnych stron oferty, wyróżników względem konkurencji, prezentacji oferowanych usług i produktów. Autorem i narratorem tekstu jest marka prezentująca swoje rozwiązania. Treść artykułu sponsorowanego rekomendujemy uzupełnić o ciekawą infografikę podsumowującą najważniejsze cechy oferty, materiał video lub galerię zdjęć – w zależności od celów postawionych przed przekazem artykułu.

Dlaczego warto umieścić dodatkowe materiały w artykule?

Trwałość przekazu

Nasz mózg przetwarza obrazy 60 000 razy lepiej niż tekst dzięki czemu zapamiętujemy nawet 80% tego, co widzimy.

Wzrost zainteresowania odbiorcy

treści zawierające grafikę notują nawet o 94% więcej wyświetleń od tych artykułów, które elementów graficznych nie posiadają.

Wzrost zaangażowania

Treści zawierające video są częściej udostępniane (o 39%), komentowane (o 36%) i lajkowane (o 56%)

Czym się różnią artykuły sponsorowane od natywnych artykułów marketingowych?

  • artykuły sponsorowane nie muszą być unikalne – jedną treść artykułu możemy opublikować w kilku portalach
  • artykuł sponsorowany może zawierać treści reklamowe, jasno wskazujące na markę chcącą się wyróżnić w sposób bezpośredni
  • są oznaczane jasnym komunikatem jako artykuł sponsorowany