To świetna forma reklamowa do przekazania informacji o oferowanych usługach lub produktach w szerokim zasięgu popularnych portali w Okręgu Miedziowym.
Dlaczego warto je u nas zamówić?
Mamy w ofercie znane portale informacyjne z Okręgu Miedziowego, od lat docierające do mieszkańców Głogowa, Polkowic, Lubina i Legnicy – w cenach do 50% niższych przy zakupie bezpośrednim.
- Zaoszczędzisz zatem czas potrzebny na kontakt z pośrednikami.
- Otrzymasz świetne ceny (dostępne tylko dla klientów bezpośrednich).
- Doradzimy Ci w jakie treści, w jakich portalach i w jaki sposób publikować artykuły, aby przyniosło to Twojej firmie największe korzyści.
Sieć lokalnych portali informacyjnych w stałej ofercie
Drugi najbardziej rozpoznawalny portal informacyjny regionu miedziowego.
12.700+ czytelników (Facebook: 3300+ Twitter: 440+)
Czołowy portal informacyjny w powiecie głogowskim.
14.100+ czytelników (Facebook: 5800+ Twitter: 450+)
Lokalny portal informacyjny z powiatu polkowickiego.
2.700+ czytelników (Facebook: 710+ Twitter: 150+)
Lubiński portal informacyjny – informacje z powiatu lubińskiego.
3.400+ czytelników (Facebook: 1550+ Twitter: 210+)
Lokalny portal chętnie czytany przez mieszkańców Legnicy i powiatu legnickiego.
4.800+ czytelników z okręgu miedziowego (Facebook: 2500+ Twitter: 260+)
Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany?
W artykule sponsorowanym skupiamy się na przedstawieniu mocnych stron oferty, wyróżników względem konkurencji, prezentacji oferowanych usług i produktów. Autorem i narratorem tekstu jest marka prezentująca swoje rozwiązania. Treść artykułu sponsorowanego rekomendujemy uzupełnić o ciekawą infografikę podsumowującą najważniejsze cechy oferty, materiał video lub galerię zdjęć – w zależności od celów postawionych przed przekazem artykułu.
Dlaczego warto umieścić dodatkowe materiały w artykule?
Trwałość przekazu
Nasz mózg przetwarza obrazy 60 000 razy lepiej niż tekst dzięki czemu zapamiętujemy nawet 80% tego, co widzimy.
Wzrost zainteresowania odbiorcy
treści zawierające grafikę notują nawet o 94% więcej wyświetleń od tych artykułów, które elementów graficznych nie posiadają.
Wzrost zaangażowania
Treści zawierające video są częściej udostępniane (o 39%), komentowane (o 36%) i lajkowane (o 56%)
Czym się różnią artykuły sponsorowane od natywnych artykułów marketingowych?
- artykuły sponsorowane nie muszą być unikalne – jedną treść artykułu możemy opublikować w kilku portalach
- artykuł sponsorowany może zawierać treści reklamowe, jasno wskazujące na markę chcącą się wyróżnić w sposób bezpośredni
- są oznaczane jasnym komunikatem jako artykuł sponsorowany