Nowoczesna Pani Manager

0
1609
zdjęcie 2014-07-28-nowoczesna pani manager szkolenia@Głogów-001

W Głogowie organizowana jest trzecia edycja szkoleń pod nazwą Nowoczesna Pani Manager. Ruszył nabór uczestniczek do unijnego szkolenia, w którym można uzyskać ceryfikat International of DiSC Manager. 40-godzinny kurs, adresowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z powiatu głogowskiego.

Nowoczesna Pani Manager jest to projekt realizowany w ramach UE, który skierowany jest do kobiet aktywnych zawodowo, prowadzących własną działalność gospodarczą lub pracujących w firmach, które nie zatrudniają więcej niż 49 pracowników.

Nie potrzebne jest żadne szczególne wykształcenie ani stanowisko, każda chętna pani spełniająca jedno z powyższych wymagań może skorzystać z projektu. Projekt całkowicie sfinansowany przez Unię Europejską.

W trakcie projektu każda z uczestniczek pozna najlepsze strony dobrego managera, dowie się jak te cechy rozwijać w sobie oraz jak wykorzystywać je do pracy w zespole. Zostaną przedstawione również techniki pracy z grupą, jak radzić sobie z konfliktami między członkami grupy oraz jak motywować i wspierać zespół.

Miejscem spotkań warsztatowych będzie teren Galerii Dworcowej w Głogowie. Szkolenia będą się odbywać się co drugi weekend. W Głogowie odbędą się 3 edycje rozpoczynające się 20 września 11 października oraz 15 listopada. Liczba miejsc na każde szkolenie jest ograniczona. W ramach kursu zostanie zrealizowanych 40 godzin warsztatowych.

Na koniec szkolenia każda uczestniczka otrzymuje polsko-angielski certyfikat. Aby uzyskać więcej informacji oraz dokumenty rejestracyjne należy dzwonić pod numer telefonu 533-333-284.

Moduły zajęć:

1. Analiza profili własnych – Moje atuty jako jako menadżera; mój poziom zadowolenia z zarządzania pracownikiem; mój wpływ na rozwój innych pracowników.

2. Nauka profilu DiSC – Poznanie charakterystycznych cech każdego ze stylu DiSC ; wprowadzenie do stylów, DiSC dla pracowników mojej firmy jako możliwość przeprowadzania szkoleń wewnętrznych

3. Cztery style zachowań i ich preferencje i praktyka – Rozpoznawanie atutów różnych styli DiSC , uświadomić sobie jak, w jaki sposób ich osobiste atuty przyczyniły się do ich dotychczasowych sukcesów ; nadużywanie tych atutów; tworzenie planów działania dla pracowników

4. Zachowanie w sytuacjach konfliktowych – Różne sposoby reagowania na konflikt, zachowania w sytuacjach konfliktowych; rozwijanie umiejętności radzenia sobie z konfliktami; twój styl w sytuacji konfliktowej, cztery reakcje na konflikt; niechęć pracowników do zmian, nakłanianie pracowników do wdrażania polityki rozwoju.

5. Jak maxymalnie wykorzystać swoje atuty pełniąc funkcję menadżera – Rozpoznawanie styli DiSC innych ludzi w oparciu o wysyłane przez nich sygnały behawioralne; wykorzystać informacje do poprawy efektywności zawodowej swojej i pracowników; opracowanie ścieżek rozwoju dla pracowników.

6. Jak diagnozować i usuwać przeszkody leżące na drodze do lepszych wyników przedsiębiorstwa – Zastosowanie DiSC do identyfikacji celów i obaw; rozpoznać i ograniczać do minimum opór i sprzeciw, ograniczyć stres i trudności w porozumiewaniu się; uzyskać od członków zespołu większą efektywność i lepsze wyniki; wdrażanie ścieżek rozwoju zawodowego dla pracowników.