Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS

0
1227
logo 2013-03-13-ZUS@Glogow-logo-001

Ruszyła telewizyjna kampania informacyjna Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Poprzez krótki przekaz „Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS”, Zakład zachęca Polaków do odwiedzenia e-ZUSu.

Kampania telewizyjna obejmuje pięć zabawnych spotów, które odnoszą się do aktywności Polaków w Internecie w czasie wolnym. “Jeżeli wolne chwile spędzasz w internecie i zajmujesz się w nim mało pożytecznymi rzeczami, to wpadnij lepiej do e-ZUSu i zobacz czy pracodawca odprowadza za ciebie składki, albo czy twoje dzieci są zgłoszone do ubezpieczenia zdrowotnego” – zachęca jedno z haseł kampanii informacyjnej Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pieniądze na kampanię ZUS pozyskał z funduszy unijnych.

“To pierwsza telewizyjna kampania informacyjna, jaką prowadzi Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Nie jest to jednak kampania reklamowa ZUS, lecz Platformy Usług Elektronicznych, czyli e-urzędu, który zakład uruchomił w czerwcu 2012 r. za fundusze Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (pue.zus.pl)” – informuje Elżbieta Kurek, rzecznik prasowy Oddziału ZUS w Legnicy.

ZUS w ostatnim czasie wprowadził wiele wygodnych rozwiązań dla płatników składem. Kilka tygodni temu udostępnił nową wersję aplikacji ePłatnik, działającej w ramach portalu Platformy Usług Elektronicznych. Platforma Usług Elektronicznych to zestaw nowoczesnych usług dla klientów ZUS, umożliwiających załatwienie większości spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi przez Internet, bez konieczności wizyty w placówce ZUS. Właśnie specjalnie dla małych i średnich płatników składek, Zakład udostępnił aplikację ePłatnik.