Zgłaszanie uwag dot. sygnalizacji świetlnej

0
1094

Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym  w Legnicy prosi o zgłaszanie uwag dotyczących funkcjonowania sygnalizacji świetlnej w mieście. Prośba do mieszkańców jest związana z wdrożeniem  Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym.

W uwadze powinny być podane następujące informacje:

1. Miejsce, data i godzina wystąpienia problemu (np. skrzyżowanie ulic Pocztowa – Libana, 22.09.16 r., godz. 11:10).
2. Jeżeli problem / nieprawidłowość / spostrzeżenie dotyczy konkretnej relacji, wtedy należy wskazać dodatkowo wlot i pas ruchu.
3. Okoliczności wystąpienia problemu / nieprawidłowości (np. długie oczekiwanie na światło zielone w przypadku, gdy na żadnym innym wlocie nie było innych pojazdów, a na przejściach dla pieszych nikt nie oczekiwał).

Powyższe dane są niezbędne do przeprowadzenia analizy problemu ze względu na zmienne warunki pracy sygnalizacji, które zależne są od panujących warunków ruchu w danym momencie. Wobec czego praca sygnalizacji nie ma charakteru stałej pracy i nie działa wg powtarzających się schematów. Zgłoszenia zawierające szczegółowe informacje (w tym wskazane powyżej) będą bardzo pomocne w rozwiązaniu problemu.

Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym dziękuje za wszystkie przesłane dotąd zgłoszenia. Codzienne spostrzeżenia mieszkańców również przyczyniają się do poprawy i kalibracji systemu ITS.

Zgłoszeń należy dokonywać drogą telefoniczną:
– Centrum Zarządzania Ruchem, tel. (76) 818 04 95 wew. 40,
– Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym – Inżynier Ruchu, tel. (76) 72 12 371 wew. 44.
lub drogą e-mailową na adres: rd@legnica.eu

Źródło: Urząd Miasta Legnica