Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie zaprasza do udziału w XVIII edycji MAYDAY ROCK FESTIVAL GŁOGÓW 2014. Poniżej prezentujemy warunki uczestnictwa, terminy oraz wszystkie niezbędne informacje, które ułatwią zainteresowanym wzięcie udziału w Festivalu.
Organizatorem XVIII Edycji MAYDAY ROCK FESTIVAL jest Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie z siedzibą: 67-200 Głogów, Pl. Konstytucji 3 Maja 2. Osobą reprezentującą Organizatora jest: Barbara Mareńczak – Piechocka – Dyrektor MOK Głogów.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
Do udziału w Festivalu Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie zaprasza zespoły muzyczne z całej Polski i Europy, uprawiające szeroko pojętą muzykę rockową z jej odmianami, które spełniają następujące warunki:
- zespół nie posiada na swoim koncie kontraktu płytowego, zarówno przed jak i w czasie trwania Fesivalu,
- zespół nie posiada w swoim dorobku żadnej płyty, której powstanie wynika z wcześniej zawartego, a obecnie nieważnego lub wygasłego kontraktu płytowego,
- zespół wykonuje utwory własnego autorstwa,
- zespół, który był laureatem poprzednich edycji Festivalu nie może brać udziału w tegorocznej odsłonie.
WARUNKI REGULAMINOWE:
a) Nadesłanie:
- oryginalnej karty zgłoszeniowej lub scanu z oryginalnym podpisem
- demo z minimum 15 min. nagraniem, zawierającym utwory własnego autorstwa (nośnik CD, format Audio, mp3),
- teksów 3 utworów autorskich wykonywanych przez zespół wraz z tłumaczeniami na język polski
- zdjęcie zespołu – format JPG, rozdzielczość 150dpi na nośniku CD lub przesłanie drogą elektroniczną,
b) Posiadanie aktualnego adresu e-mail
TERMINY:
- zespoły mogą zgłaszać się do dnia 06.10.2014,
- pakiety zgłoszeniowe (karta zgłoszeniowa, demo, teksty utworów, foto zespołu) należy nadsyłać pocztą (decyduje data stepmpla pocztowego) lub drogą elektroniczną ( na adres e-mailowy: XVIIImrf.glogow2014@wp.pl wiadomość wraz z załącznikami nie może przekraczać 10MB, wiadomość może być podzielona na kilka e-maili, w temacie wiadomości zaznaczyć która to część z całości np. 1 z 3)
- spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń organizatorzy Festivalu oraz Jury zakwalifikuje najlepsze zespoły do udziału w koncertach konkursowych, o czym poinformuje wykonawców najpóźniej do 17.10.2014r.
- zgłoszenia niekompletne, złożone po terminie lub na innych drukach niż wymagane zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,
- o terminach koncertów eliminacyjnych poszczególnych zespołów oraz kolejność ich występowania decyduje organizator.
Terminy koncertów eliminacyjnych:
- I koncert eliminacyjny – 25.10.2014 (sobota)
- II koncert eliminacyjny – 08.11.2014 (sobota)
- III koncert eliminacyjny – 22.11.2014 (sobota)
- IV koncert eliminacyjny – 06.12.2014 (sobota)
KONCERT FINAŁOWY odbędzie się 19.12.2014 (przeddzień Koncertu Laureatów), podczas którego zakwalifikowane zespoły zaprezentują max 3 utwory o łącznym czasie nie przekraczającym 20 minut.
KONCERT LAUREATÓW odbędzie się 20.12.2014, w którym wezmą udział zwycięzcy Festivalu oraz zaproszone gwiazdy.
NAGRODY:
- Laureat MRF 2014 otrzymuje pamiątkową statuetkę Festivalu i nagrodę finansowa w wysokości 4.000 zł
- Laureat Nagrody Publiczności MRF 2014 otrzymuje pamiątkową statuetkę Festivalu i nagrodę finansową w wysokości 2.000 zł
- Spośród wszystkich wykonawców biorących udział w Koncercie Finałowym Jury wyłoni OSOBOWOŚĆ SCENICZNĄ FESTIVALU i nagrodzi pamiątkową statuetką Festivalu oraz nagrodą finansową w wysokości 500 zł
- Organizator dopuszcza możliwość łączenia nagród ( w sytuacji, gdy werdykt JURY pokryje się z werdyktem PUBLICZNOŚCI).
- Przewidziana jest również nagroda specjalna ufundowana przez Prezydenta Miasta Głogowa
MIEJSCE KONCERTU:
MŁODZIEŻOWE CENTRUM KULTURY – MAYDAY w Głogowie, przy ul. Perseusza 11, 67-200 Głogów
KONTAKT:
Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie,
Plac Konstytucji 3 Maja 2, 67-200 Głogów
tel: 76 833 41 40 e-mail: XVIIImrf.glogow2014@wp.l
Z dopiskiem: XVIII MAYDAY ROCK FESTIVAL GŁOGÓW 2014
KARTY ZGŁOSZENIOWE oraz wszystkie dodatkowe informacje dostępne są u organizatora Festivalu.